Gol samfunnshus
Gjenbruk, lavere klimafotavtrykk og ungdomsmedvirkning Ny møteplass for ungdom på Gol Ungdomsrådet i Gol kommune har oppgradert vestibylen i andre etasje på samfunnshuset til et uformelt møtested for ungdom. Med støtte fra Sparebankstiftelsen DNB og Sparebankstiftelsen Hallingdal er det investert rundt 150 000 kroner i nytt inventar. Valget falt bevisst på brukte designmøbler av høy…
